7 holovouských šifer

Při současných zdravotních procházkách jste si jistě všimli, že se na cyklostezce z Hořic (Hrachovce) do Chodovic objevily na asfaltu kreslené  obrázky. Jsou součástí nové naučné stezky – 7 HOLOVOUSKÝCH ŠIFER, kterou pro veřejnost připravila pracovní skupina pro podporu matematické gramotnosti, jenž pracuje pro projekt MAP II (projekt zaměřený na  vzdělávání v MŠ a ZŠ).

Na stránkách města Hořice – https://horice.org/, na webu projektu MAP II https://www.maphorice.cz/,  jsou připraveny propozice a pracovní listy pro jednotlivé věkové kategorie dětí a žáků, kteří mohou při svém pobytu na cyklostezce Hořice – Chodovice nabízené úkoly vyzkoušet. Stačí si tedy nezapomenout roušku a tužku a můžete vyrazit na příjemnou zdravotní procházku, která prověří nejen fyzickou zdatnost, ale i matematické a logické uvažování a neopomene ani na kreativitu každého účastníka.

Přejeme všem hodně zdaru!

Podklady pro MŠ

Podklady pro první stupeň ZŠ

Podklady pro druhý stupeň ZŠ

Propozice_holovouska_stezka

 

Akce a události
Po
Út
St
Čt
So
Ne
P
Ú
S
Č
P
S
N
27
28
30
1
2
3
4
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
Tisková konference a křest nové regionální učebnice Podchlumí
26. 09. 2022    
16:00 - 17:00
Srdečně zveme na křest publikace „PODCHLUMÍ regionální učebnice nejen pro základní školy“ jež vznikla z projektu Místní akční plán vzdělávání pro ORP Hořice II (CZ.02.3.68/0.0/0.0/17_047/0009095) [...]
Setkání s logopedkou Šárkou Jankovskou
29. 09. 2022    
15:30 - 17:00
Témata: včasné odhalení poruch řeči představení logopedické brožury pro rodiče - Na slovíčko s opičkou Zveme všechny rodiče malých dětí i pedagogy na společné setkání [...]
(NE)BEZPEČNÁ SÍŤ - Jak chránit sebe a své děti v kyberprostoru?
05. 10. 2022    
16:30 - 18:30
Přednáška pro rodiče i pedagogy Lektorka: Soňa Jančurová (Czechitas Hradec Králové - nezisková organizace, která otevírá svět IT ženám i dětem.) https://www.czechitas.cz/ Základní body setkání: [...]
Events on 29. 09. 2022

Další články