JARNÍ PRÁZDNINY – AKTIVITY PRO DOBRÉ I ŠPATNÉ POČASÍ

JMÉNO PRO ŽÍŽALU 

Haló, haló! Připojte se k prázdninovému hledání jména pro žížalu z našeho loga! A proč právě žížala? Žížala je velice prospěšná pro půdu, provzdušňuje jí a připravuje podmínky pro růst rostlin. Stejně tak projekt MAP (Místní Akční Plán vzdělávání) pomáhá připravovat půdu a podmínky pro rozvoj dětí v jejich vzdělávání a napomáhá jim k růstu. Žížala by tedy měla být kamarádem, kterého můžete oslovit, pochválit nebo mu sdělit něco nepříjemného. I to se vždy lépe děje, když víme, na koho se obracíme. Pojďte nám tedy pomoci v průběhu letošních jarních prázdnin s hledáním vhodného jména, které by žížalu a náš projekt nejlépe charakterizovalo.

Své návrhy a nápady nám můžete poslat přes FB nebo na emailovou adresu: map@podchlumi.cz nejdéle do 14.2.2021 včetně. Pokud se sejde více zajímavých návrhů jmen, budeme o nich na FB hlasovat.

Autor vítězného jména, kterým se už nadále bude žížala chlubit, obdrží malý dárek.

7 HOLOVOUSKÝCH ŠIFER – AKCE SE VZHLEDEM KE SNĚHOVÉ NADÍLCE RUŠÍ, ZNAČKY NÁM ZAVÁL SNÍH

 

Akce a události
Po
Út
St
Čt
So
Ne
P
Ú
S
Č
P
S
N
28
29
31
1
2
3
4
6
7
8
9
10
11
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
Vyzkoušejte roboty
30. 03. 2022    
14:00 - 17:15
Akreditovaný seminář pro učitele 1. a 2. stupně ZŠ termín: 30.3.2022 časová dotace: 4 x 45 minut, max. 12 účastníků Dovolujeme si Vám nabídnout akreditovaný [...]
J.A.K. vidíš dnešní školu? - umělecká výzva
05. 04. 2022 - 31. 05. 2022    
All Day
Instrukce a informace k výzvě: Určeno dětem a žákům z ORP Hořice Probíhá od dubna do 31.5.2022  Literární výzva má dvě kategorie: 1. stupeň ZŠ (1. - [...]
Listování - scénické čtení aneb knížky na jevišti
12. 04. 2022    
10:00 - 11:55
CO JE LISTOVÁNÍ? Jedná se o scénické čtení, ve kterém je přenášen děj, jazyk autora a atmosféra dané literatury z knihy na jeviště, díky čemuž [...]
Events on 30. 03. 2022
Vyzkoušejte roboty
30 Bře 22
#_TOWN
Events on 05. 04. 2022
Events on 12. 04. 2022

Další články

Komunikace s rodiči

“Jak důstojně a profesionálně zvládnout i krizovou či afektovanou situaci v komunikaci s rodiči?” “Jak předcházet zbytečným nedorozuměním a jakou roli

číst více