Datum: 05. 03. 2021
Čas: 9:00 - 13:00
Místo: ONLINE
Webinář pro ředitele ZŠ.
Lektorka: RNDr. Ing. Mgr. Eva Urbanová
Obsah:
Postupy při přijímání dětí, žáků a studentů ke vzdělávání. Základní právní předpisy při rozhodování ředitele školy ve správním řízení (zákon č. 500/2004 Sb., zákon č. 561/2004 Sb.), prováděcí předpisy, stanovení kritérií přijetí, podání přihlášky ke vzdělávání a její náležitosti. Účastníci řízení a jejich zastoupení, založení správního spisu a jeho vedení, tvorba dokumentů patřících do spisu, jejich podepisování, užívání razítek, náležitosti rozhodnutí/usnesení a dalších dokumentů ve spisu, evidence dokumentů (podací deník vs. software elektronické spisové služby). Oznamování rozhodnutí o přijetí do MŠ, ZŠ, SŠ, VOŠ, odesílání dokumentů ve správním řízení, jejich doručování, lhůty, odvolací řízení, autoremedura, ukládání správních spisů ve škole (kde, jak dlouho, nahlížení do uzavřených spisů). Nejčastější chyby při rozhodování ředitele školy, aktuality k datu konání webináře. |